Sıkça Sorulan Sorular




  • Müşteri Şikayet Yönetim Süreci

    MÜŞTERİ ŞİKAYET YÖNETİM SÜRECİ   Müşteri Şikayetleri Ele Alma Politikası Verdiğimiz hizmetin kalitesini arttırmak için yazılı ve sözlü geri bildirim kanallarını yolcularımıza açık tutar ve bildirimleri gizlilik ilkesi doğrultusunda kayıt altına alırız. Geri bildirimleri objektif ve adil olarak değerlendirir, şeffaf yönetim anlayışımızla çözüm aşamalarını yolcularımızla paylaşır, gerekli kaynakları ayırarak süreçlerimizi sürekli iyileştiririz.   Müşteri Şikayet İletişim Kanalları   3436 Kısa mesaj (“Öneri” yazıp boşluk ...

    Posted at 05 Haziran 2016 | By : | Categories : Sıkça Sorulan Sorular | 0 Comment
  • Bilet alımı hakkında bilgilendirme

    444 44 36 Çağrı merkezimiz ve www.ido.com.tr web sitesi üzerinden gerçekleştireceğiniz bilet alım işlemlerinizde sadece kredi kartı kullanmanız gerekmektedir. Kredi kartı özelliği bulunmayan bankamatik kartları ve American Express kartlar ile bilet alım işlemleri yapılamamaktadır. Bilgilerinize sunar, iyi yolculuklar dileriz.

    Posted at 03 Haziran 2016 | By : | Categories : Sıkça Sorulan Sorular | 0 Comment
  • Araç içi seyahat yasağı hakkında bilgilendirme

    Tüm yolcularımızın, kapalı garajlı Hızlı Feribotlarımızın (*) araç güvertelerinde ve araç içerisinde seyir esnasında bulunmaları yasaktır. Sadece ameliyatlı ve ağır yaralı yolculara doktor onayı ile müsaade edilmektedir.   Siz değerli yolcularımızın bilgilerine sunar, gösterdiğiniz hassasiyet için şimdiden teşekkür ederiz.    (*) Osman Gazi, Orhan Gazi, Adnan Menderes, Turgut Özal, Turgut Reis, Cezayirli Hasan Paşa feribotları

    Posted at 03 Haziran 2016 | By : | Categories : İdo Duyuruları,Sıkça Sorulan Sorular | 0 Comment
  • Gidiş-Dönüş Biletlerin Basımı ve Değişiklik/İptal

    Aynı PNR altında eğer hem gidiş hem de dönüş biletleriniz var ise, gişelerimiz ve İDOMATİK cihazlarımızdan söz konusu biletleriniz gidiş ve dönüş olarak isteğe bağlı tek yön şeklinde basılamamaktadır. Aynı PNR altındaki biletlerinizi bastırmak istediğinizde, biletleriniz aynı anda basılarak sizlere gidiş dönüş ayrı şekilde teslim edilir. Basılmış olan biletlerde Çağrı Merkezimiz ve İnternet sitemiz aracılığıyla değişim/iptal işlemleri yapılamamaktadır. Bu nedenle gidiş – dönüş bilet alırken, bu biletlerinizi değiştirme ihtimalinize karşın, biletlerinizi satın alma aşamasında ayrı ayrı PNR’ların ...

    Posted at 03 Haziran 2016 | By : | Categories : Sıkça Sorulan Sorular | 0 Comment
  • Bilet değişikliğinizi artık web sitemizden yapabilirsiniz

    Artık Bilet değişikliğinizi web sitemizden yapabilirsiniz. Çağrı merkezi ve web sitemizden satın almış olduğunuz biletleri, eğer biletiniz henüz basılmamışsa, web sitemizdeki BİLETLERİM menüsünden değiştirebilirsiniz. Bilet değişik işleminizi; PROMO biletler dahil olmak üzere, tüm bilet sınıflarımız için gerçekleştirebilirsiniz. Bilet Değişiklik İşlemleriniz için bilmeniz gerekenler;  Sefer saati, sefer tarihi, Kalkış / Varış Noktası, Bilet sınıfı değişikliklerini yapabilirsiniz. Yolcu sayısı ile araç tipi ve sayısı bilgileri değiştirilemez. Bilet değişiklik ve iade kuralları'na göre yapılacak kesinti tutarı düşüldükten sonra, yeni biletinizin tutarı daha yüksek ise ...

    Posted at 02 Haziran 2016 | By : | Categories : Sıkça Sorulan Sorular | 0 Comment
  • Dış Hat Yolcularımızın Terminale Geliş Zamanı hk

    Yaz sezonuna yaklaştığımız bu günlerde, dış hat terminallerimizde yoğunluk da artmaya başlamıştır. Dış hat deniz otobüsü ve hızlı feribot seferlerimize bilet almış yolcularımızın, terminale varış sürelerini şehir içi trafik yoğunluğunu dikkate alarak planlamalarını ve sefer kalkış saatinden en az 30 dakika önce biniş terminalinde olmalarını önemle rica ederiz.

    Posted at 01 Haziran 2016 | By : | Categories : Sıkça Sorulan Sorular | 0 Comment
  • 18-25 Şubat arasında LPG’li araçların Bursa hattında taşınması hakkında

    18 - 25 Şubat 2013 tarihleri arasında, Orhan Gazi hızlı feribotunun planlı bakım çalışmaları nedeniyle gemi değişikliği gerçekleştirilmesinden dolayı, Geçici olarak Yenikapı-Bursa Hızlı Feribot hattına, iki seferden birine LPG'li araç kabul edilemeyecektir. Aşağıdaki seferler Orhan Gazi hızlı feribotu yerine, Yenikapı - Bandırma hattında çalışan kapalı garajlı Turgut Özal hızlı feribotu ile gerçekleştirilecektir. Belirtilen tarihler arasında, Osman Gazi hızlı feribotunun gerçekleştireceği seferlere LPG'li araç kabul edilmeye devam edilecektir ve Orhan Gazi hızlı feribotunun seferlerine başlaması ile, tüm Yenikapı-Bursa hızlı ...

    Posted at 20 Mayıs 2016 | By : | Categories : Sıkça Sorulan Sorular | 0 Comment
  • Business Biletleri İnternetten Nasıl Alabilirim?

    Yenikapı – Bursa ve Yenikapı – Bandırma  Hızlı Feribot seferlerimizde Business koltuk ayrıcalığından yararlanmak için, biletinizi internet sitemizden satın alırken SEFER PLANLAMA alanı içerisinde yer alan BUSINESS fiyatlar alanını işaretleyebilirsiniz.   Konforlu koltuklar, masa üstü koltuk eğlence sistemleri, Wi-fi ve enfes lezzetlerin bulunduğu business salonlarımız; Yenikapı – Bursa seferlerimizde hizmet bedeli hariç yaya yolcular için 19 TL, sürücü dahil otomobil biletleri için 59 TL, Yenikapı – Bandırma seferlerimizde ise hizmet bedeli hariç yaya yolcular için 39 TL, sürücü dahil ...

    Posted at 20 Mayıs 2016 | By : | Categories : Sıkça Sorulan Sorular | 0 Comment